blondin så fin - blondaa ♥

just nu sitter ja och DÖR till en av blondaas videobloggar när han sjunger.. 


de absolut sötaste på länge, haha :') 
alltså ni aaanar inte va ja nördar hans videobloggar haha! så himla go! 


MÅSTE BARA SKRATTA IHJÄL MIG.. detta skrev han på sin blogg nån gång i veckan - 


:mad: 3. Osmarta människor
Något som stör mig så fruktansvärt är folk som är blåsta. Vissa tror ju t.ex. att vin är gjort på vindruvor bara för att det heter VINdruvor. Så patetiskt. Ibland undrar man om folk ens har gått i skolan? Det är så störande när man står och pratar med någon så säger den något helt puckat, som t.ex. "min mamma sa till mig att göteborg ligger i sverige". VADÅ DIN MAMMA? Bara för att din mamma har sagt något så betyder det ju inte att det stämmer? ALLA människor vet att göteborg ligger i NORGE! ÅÅÅH.

,

Ni som har läst min blogg länge och är mina trognaste fans vet nog att jag har väldigt svårt för bönder, folk med fetma, trasch-emos, rasister, nasister, lögnare och folk som tror att dom är liiiite bättre än alla andra. ( förutom jag då, jag FÅR tro att jag är bättre än andra.


haha! lite vääääl ärlig där kanske! ;)





kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0