är man barn så är man.

hej, ja är ett barn på bara tretton år men ja beter mig som om ja vore 45.
ja är så rädd för va folk tycker om mig så ja vågar inte vara lite barnslig ibland
och går helst runt och gör ingenting. skrattanfall inför folk är de absolut pinsamaste som finns och ja hatar mitt liv.
hejdå.

- hej, ja heter lina och är ett barn på tretton år men ja beter mig som om ja vore 6.
ja älskar att hoppa runt, sjunga, klä ut mig, klättra i träd och andra saker som barn gör.
skrattanfall är min sjukdom och nånting ja lever me.
ja är lycklig och älskar mitt liv, hejdå.


grejen är att ja är trött på folk som säger till andra att växa upp, mogna eller andra liknande saker.
är man barn så är man barn, så är de bara.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0