honi härva ;d

tjåbrä.. honi här dårååå. finns inte så mycket att göra * host * host* .. så ah, ja bloggar här dårå.
lina sitter ju å pluggar engelska.. som ja egentligen också borde göra.. men ah. ajo.. eftersom ja ändå inte har något å göra kan ni ju få lite videor å glo på kanske ?
http://www.youtube.com/watch?v=2slvsHj2UU4
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAH.. lite sådära kul ba ?
http://www.youtube.com/watch?v=ijSpLzT5bag
ba för det är natt å vi kanske inte kan sova.. problem ?
http://www.youtube.com/watch?v=x5yPKYlPa4w
diggas råå mycke (a)
jaja där har ni ett par videor som ni kan glo på.
gullenosA.. den som säger något annat.. cuttar jag ?
antecka att vi har målat linas ögonbryn så svarta å tjocka.. å att dom egentligen inte är det ;D
fjuuurtis time.. ba lite najs.
ja diggar å vara gangster.. vadårå ?
'
bäst !
aja..
lina ?
du finns där för mig hela tiden och det vet jag att du gör, du ska bara veta hur grymt tacksam jag är för det, och du vet själv att jag finns för dig med. från att varit världens ovänner å bråkat 24/7, till att detta, att vi står varandra GRYMT nära, att du fösrstår mig, vilket jag älskar. jag skulle kunna gråta framför dig, för jag vet att du förstår, jag vet att du tröstar, jag vet att du skulle prata med mig om saken, att prata ut, gråta ut.. jag verkligen ÄLSKAR din humor.. eller ah, rättaresag våran humor, miljoner gapflabb om dagen.. eller är det mer ? allt är ju inte bra, men du har gjort det bättre. du gör ditt bästa för att få mig att må bra, och du lyckas, det gör du. du är min hjälte, min förebild. när jag ser dig, är det som att se sig själv i spegeln ( inte utseendet ) (a' .. jag vet ju själv att det inte finns något '' föralltid '' , men framtid finns det ju, å jag vet att du kommer vara en del av min. vi har gjort en del sjuka saker, som ja kanske inte ska skriva här. vi har gjort massa roliga grejer, saker som kommer följa med mig livet ut. du är som min glädjekälla, behöver bara kolla på dig för att få ett leende på läpparna.
och jag vet, att folk säger det utan att dom menar det ( -.- ) men jag verkligen älskar dig, å det vet du..
lettin' you go, would be soooo fkin' stupid..  / din honiboniboi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0