dag två - min bästa vän

Dag 1 – Om mig
Dag 2 – Min bästa vän
Dag 3 – Min favorit årstid och varför
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 5 – Min första kärlek
Dag 6 – En person jag vill träffa just nu
Dag 7 – Fem saker jag inte klarar mig utan en dag
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 9 – Mitt favoritminne
Dag 10 – Mitt favoritprogram – och varför
Dag 11 – Det här får mig att må bättre
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på
Dag 13 – Gamla foton
Dag 14 – Min favorit låt
Dag 15 – Min mobil
Dag 16 – Något jag längtar efter
Dag 17 – Mina syskon
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast
Dag 20 – Min favorit film


dag två - min bästa vän:

ja har många underbara vänner, men emma strand är en självklar bästa vän.
emma har alltid vart som en syster för mig, hon som förändrade mitt liv.
som sagt har vi vart vänner sen tiden då vi knappt kunde gå,
och hela den här tiden som gått me hon har vart underbar.
hon är verkligen en sån vän alla behöver, en sån som man mår
toppen me. kan inte tänka mig ett liv utan hon.

emma, du är underbar på alla sättochvis'
de är du som är min
allrabästavän,
ingen annan kan ta den platsen. va som än händer, även om ja skulle förlora dig,
så skulle ingen kunna ta den platsen - för de är en speciell plats,
de är din plats.











Kommentarer
Postat av: Emma Strand

Naaawii, va söt du är Linis ! ;O Älskar dejj syrran, no mather what !



Va gullig due // Pia Strand <3

2011-03-01 @ 16:32:00
URL: http://emmaastraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0